Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

A girl has got to do what needs to be done!

Καλό μήνα κορίτσια!  Ο Φλεβάρης ξεκίνησε όμορφα και με πολύ όρεξη για δουλειά.  Κάθε νέο ξεκίνημα με γεμίζει θετική ενέργεια και αυτό για μένα τη δεδομένη στιγμή 
μεταφράζεται σε Μαθήματα Δημιουργίας Πατρόν.  Θυμάστε το θέμα To-Do List. 5 Do's που μπορείς να πραγματοποιήσεις μέσα στο 2016?  Ε, λοιπόν ήρθε η ώρα να σβήσω ένα από τη δική μου!  
Καλή η ραπτική, καλή η μεταποίηση, τι γίνεται όμως όταν θέλεις να ράψεις ένα ρούχο από την αρχή? Στις γνωστές αλυσίδες εταιριών τα μεγέθη είναι σύμφωνα με τα σωματότυπα των "βόρειων" γυναικών. 
NOT me at all
Έπειτα, όταν πήγαινα στα μαγαζιά ήθελα πάντα, ΠΑΝΤΑ κάτι πολύ συγκεκριμένο το οποίο όμως δεν μπορούσα να βρω έτσι όπως το είχα στο μυαλό μου.  Τώρα θα με πεις περίεργη!  Μπορεί και να είμαι, όμως δε νομίζεις ότι έχει χαθεί η μοναδικότητα?  Αυτό που έχω λοιπόν στο μυαλό μου, υπάρχει ένας μόνος τρόπος να το κάνω πραγματικότητα.  Ένα καλό πατρόν! 
A girl has got to do what needs to be done!  Σε επόμενα θέματα έχουμε να πούμε πολλά και ότι γνώσεις αποκομίσω θα τις μοιραστώ μαζί σας φυσικά!  Stay tuned!
Με αφορμή λοιπόν τα μαθήματα στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη, βρήκα την ευκαιρία να επισκεφτώ την TZIMAS COSMETICS στην Τσιμισκή και να αγοράσω τις κρέμες που χρησιμοποιώ εγώ και τα τελευταία 25+ η μαμά μου, κι ας την κορόϊδευα τότε γιατί "ψωνίζει κρέμες από όπου να 'ναι"!  Έτσι έλεγα τουλάχιστον. Εκείνη πιστή, δεν τις άλλαξε ποτέ και μου έφερνε κατά καιρούς διάφορες κρέμες και αμπούλες για να δοκιμάσω!  Κάπως έτσι γνώρισα τις κρέμες του Τζίμα!
Το δέρμα μου είναι μεικτό με τάση για ακμή.  Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ την Αντιγηραντική Κρέμα με Υαλουρονικό Οξύ και δραστικά φυτικής προέλευσης.  Και μην ακούσω σχόλια για ηλικίες!  Η λέξη το λέει από μόνη της.  Αντι-γηραντική!  Ξεκινάμε από νωρίς για να προλάβουμε! Εννοείται ότι από πάνω δεν ξεχνώ την αντιηλιακή μου με δείκτη προστασίας SPF30!  Είπαμε!
  A girl has got to do what needs to be done!

Ποια είναι όμως η TZIMAS COSMETICS?

  Ο Ιωάννης Τζίμας, Χημικός - Κοσμετολόγος, ήταν γνωστός στις Θεσσαλονικιές, πολύ πριν αποκτήσουν τα προϊόντα του brand name και ντιζαϊνάτα μπουκαλάκια και συσκευασία. Ήταν "ο φαρμακοποιός" που έφτιαχνε θαυματουργές κρέμες και είδη περιποίησης ομορφιάς για πρόσωπο, σώμα και μαλλιά.  Τα βαζάκια που θυμάμαι να χρησιμοποιεί η μαμά μου στις αρχές ήταν απλά με ετικέτες γραμμένες στο χέρι.  Από τότε φυσικά μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει στην εταιρία. 
Από το 2000 τα ηνία έχουν αναλάβει η Λίλα και ο Γιώργος Τζίμας που συμπλήρωσαν τη μαθητεία δίπλα στον πατέρα τους, με σπουδές Χημείας και Κοσμετολογίας και μεταπτυχιακά σε Ελλάδα και εξωτερικό.  Έτσι, κατάφεραν να κάνουν την TZIMAS COSMETICS από τις λίγες υπάρχουσες και δυναμικά αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρίες παραγωγής καλλυντικών. 
Το κατάστημα στην Τσιμισκή 83, έκλεισε ήδη 3 χρόνια λειτουργίας και κατάφερε να αυξήσει τις πιστές, σχεδόν φανατικές, πελάτισσες του.  Η εταιρία εδρεύει σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και στελεχώνεται από επιστημονικό προσωπικό διαφόρων ειδικοτήτων καθώς και ειδικούς εξωτερικούς συνεργάτες που στελεχώνουν τα Τμήματα της (Έρευνα & Ανάπτυξη, Παραγωγή, Έλεγχος Ποιότητας, Αξιολόγηση Ασφάλειας, Marketing, Πωλήσεις).
Όλα αυτά, στην Ελλάδα της Κρίσης!  
Όχι, δεν σου προτείνω να δοκιμάσεις τις κρέμες μόνο επειδή είναι ελληνικές και σε πολύ οικονομικές τιμές.  Όμως αν τύχει και περάσεις από το κατάστημα, μπες μέσα! Είμαι σίγουρη οι έμπειρες αισθητικοί θα σε βοηθήσουν να βρεις αυτό που ταιριάζει στη δική σου επιδερμίδα.  Κι αν η απόσταση είναι ανασταλτικός παράγοντας, το e-shop της εταιρίας ετοιμάζεται πυρετωδώς!  Μέχρι τότε μπορείς να πάρεις μια γεύση για τα προϊόντα της εταιρίας εδώ!






   

2 σχόλια :

  1. Δεν τη γνώριζα την εταιρεία.. θα πω στην κουμπάρα μου που ζει Θεσσαλονίκη να περάσει μια βόλτα...αν δεν το χει κάνει ήδη! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Αξίζει να τα δοκιμάσεις κι εσύ με την πρώτη ευκαιρία!! Όσο για την κουμπάρα σου....αν δεν είναι ήδη πελάτισσα, μια δοκιμή θα την πείσει!! Φιλικούς blogerikous χαιρετισμούς!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...